A teljes körű minőségirányítás (TQM) alapelvei:

-    Üzleti siker csak a vevők igényeinek megismerésével és kielégítésével érhető el.
-    A minőség megvalósításában az irányító feladat a vezetésé.
-    A problémamegoldás és a folyamatos javítás eszköze a tényadatokra alapozott statisztikai oknyomozás.
-    A szervezet valamennyi szintjén minden funkcionális egység munkája javításával kell hogy támogassa a minőségi célok megvalósítását.
-    A problémamegoldás és a folyamatjavítás leghatékonyabb módja a többfunkciós munkacsoportok (teamek) alkalmazása.
-    A szervezet minden dolgozójának feladata a folyamatos tanulás, oktatás és képzés.

A teljes körű minőségirányítás lényege a munkavégzés minőségére épített vállalati kultúra.

 

Körmös Honlapok

Tolmácsi Mónika
Klencs Anikó
Iski Judit Ágnes
Csik Hajnalka
Marosfiné Spanner Erzsébet
Kövecses Ágota
Böjte Tünde
Hamzáné Dávid Anett

Hirdetés

Műköröm webáruház - világmárkák
Műkörömépítő tanfolyam - neked
Műköröm tanfolyam - OKJ képzések
Műkörmös kereső - körmös oldalak
Elite Körömszalon - a minőség
Körömfutár - ingyenes kiszállítás
Műköröm step by step - leírások